środa, 24 lipca 2013

Piosenka Córki Młodszej

Córka Młodsza mnie maltretuje.

Ukochała sobie piosenkę taką jedną i każe sobie ją puszczać 10 do 20 razy dziennie (serio!).

Jakiż to utwór tak zapadł w serce 21-miesięcznego dziecka?
Krasnoludki? Lokomotywa? Puszek Okruszek?
Nie, nie i nie.
Córka wybrała na swój "live motive" utwór promujący film "Barbi: Księżniczka i Piosenkarka".
TUTAJ można zobaczyć i uronić łzę nad Matką, która tego cholerstwa musi słuchać wielokrotnie w ciągu dnia...

Matka sama nie wie, czemu tej piosenki nienawidzi całym sercem...
Potencjalnych powodów jest kilka:
1. Joanna Jabłczyńska.
2. Głos Joanny Jabłczyńskiej.
3. Komputerowy głos wspomagający głos Joanny Jabłczyńskiej.
4. Tekst utworu (głęboki, zapadający w pamięć)

Refren:
"Tak to ja, światło w sobie mam, górą rozświetlam mrok.
 To ja, to ja,
  tak to ja, tak to ja, tak to ja!"

W wykonaniu Córki Młodszej brzmi on następująco:
" (pierwszego wersu nie ogarnia)
  Toła, toła,
  tatoła, tatoła, tatoła!"

Zaczynam mieć stany lękowe, gdy widzę zbliżającą się do mnie Córkę Młodszą z pilotem w rączce, różową gitarą pod pachą i hasłem "Toła".

2 komentarze:

  1. a było córce puszczać bajki o/z Barbie? ;) cierp ciało coś chciało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. puszczało się puszczało, ale Córce Starszej (spróbuj nie puścić, skoro Ona "kocha i uwielbia i pragnęła od Mikołaja dostać").
      A Młodsza się przez przypadek i przy okazji wkręciła...
      Cierpię!

      Usuń

Komentuj, na zdrowie!

AddThis